Demokrati

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Helgen räddad

Av AndreaZ Karlzzon - 5 april 2013 18:57

Äntligen trillade boken ner i lådan, Denna helgen kommer jag spendera djupt försjunken i bokem och läsa igenom hela är det tänkt. Får hoppas på lika fint väder som det varit idag, så kan man sätta sig i lä och njuta utav vårsolen samtidigt!

2kapitel avklarade och redan är man fast, Ni som funderat på att beställa boken men tvekat. GÖR INTE DET! Beställ ditt exemplar redan idag.

Tänker beställa minst 1-2 böcker till som man kan låna ut till vänner och bekanta somär nyfikna.

Trevlig helg på er!
Mvh Andreaz Karlzzon

 
 
Ingen bild

Berit

12 april 2013 18:11

Idag 12/4 har jag lånat boken"invandring och mörkläggning"på biblioteket det ska bli spännande att läsa den.

AndreaZ Karlzzon

12 april 2013 19:00

Hejsan Berit!
Trevligt att se att du hittade boken! Får man fråga vilket bibliotek du fann den på?
Mvh Andreaz K

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AndreaZ Karlzzon - 14 augusti 2013 13:19

Här presenteras alla bilder relaterade till insändaren.                                     Mvh AndreaZ Karlzzon ...

Av AndreaZ Karlzzon - 15 juni 2013 20:45

Godkväll på er allesammans!     PK-idioterna(Ja du vet dedär journalisterna, de som arbetar för våra statliga medier SVT/SR, Du visste väl att de finner oss tröga och iq-befriade. Därför måste de skriva om nyheterna ifrån ett visst perspektiv s...

Av AndreaZ Karlzzon - 25 maj 2013 13:53

Godafton kära läsare!     Dagens inlägg är en liten historia jag kände mig tvungen att få ur mig, lika delar komedi och allvar delat med värdefulla poäng som var man bör fundera lite extra över.  Jag önskar er stunds rogivande läsning, där...

Av AndreaZ Karlzzon - 25 maj 2013 06:25

Idag har jag verkligen skrivar glädje och det visar sig i 2 otroligt långa inlägg varav detta är det första.   Här nedanför har jag kopierat lite ifrån en debatt ang motionen som godkändes den i tisdags den 22 maj 2013.   Man måste läsa det ...

Av AndreaZ Karlzzon - 21 maj 2013 09:36

Kravaller och bilbränder i Husby   Två kvällar/nätter i rad har det varit kravaller och bränder i sthlms förorten Husby. (Andelen invånare med utländsk bakgrund utgör hela 82,7% utav befolkningen.) Jag tänkte här samla ihop lite information ...

Presentation

Hej och välkomna!
Här skriver jag om det som borde beröra oss alla!
Vill du kontakta mig gör du det på:
AndreaZ.Karlzzon@gmail.com

Fråga mig gärna!

Sök i bloggen

Boktips

framsida

Matnyttiga Bloggar

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Status

MediaCreeper Creeper

Ovido - Quiz & Flashcards